2013. november 20., szerda

Átváltozás.

ilyen volt a nappali falvédője. Nem akartam nagyon hivalkodóra, ezért csak egy darab selymet kézzel letűztem hajdanában danában. A nagyobb darab 300x80 cm, a kisebb a fele. Most már untam is, meg nagyon akartam valamin gyakorolni a tűzést, ezért szétbontottam, (nem kis munka volt, mivel igen szépen, apró öltésekkel volt tűzve) és kifordítottam. Most a fényes oldala van kívül, ezért nem is könnyű fotózni. Most ilyen. Egyik kép se színhelyes, a valóságban kb homokszínű.


4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Atyaég!
Gyönyörű az új tűzés, és maximális kalapemelés a bontás előtt!!!

ZsuzS írta...

Micsoda!!! Hát bontani ilyen szépséget? De a végeredmény.... egyszerűen nem találok szavakat!

Kinga Izabella írta...

WOW!!!!Bizony, lélegzetelálítóan meseszép a tüzés! Nagy tüzögéppel, vagy "egyszerü" varró géppel készítetted? Kész remekmü!
Ami a bontást illeti, csatlakozom az elöttem szólókhoz ;)

Márta néni azéris írta...

Ostobaságnak hangzik egy ilyen munkát szétbontani, de hogy eggyel több álljon az ágyneamű tartóban eltemetve, annak sincs értelme. Ez sima varrógéppel készül, előrajzolni se kell. Kellő bátorság, és némi gyakorlat kell hozzá.