2017. július 6., csütörtök

Saját dementia tesztem.

Szeretem a facen a teszteket. És jókat röhögök rajta. Mert legtöbbje nagyon bugyuta, és mindenki tudja, hogy az a lényeg, hogy megerősítse az önbizalmad, hogy milyen okos is vagy te. Szóval egy lelki ciróka a nehéz nap, és a kudarcok után.

Ezért én kidolgoztam a saját dementia tesztemet. Illetve ki se dolgoztam, csak jött magától.

Első lépésben kimegyünk a kertbe egy szál kaporér. (petrezselyemér, hagymáér, stb) Nem üres kézzel, visszük a komposztra a kis vödröt a krumplihéjjal, zöldséglevéllel. És visszük a macskának a húsról leesett nyesedéket.

Közben felállítjuk a lépcsőn a szél által felborogatott cserepeket, leszedjük a letört hajtásokat, ami még menthető vízbe tesszük. Kivesszük az ujságot a postaládából, nagyjából megnézzük a címeket. Kihúzunk néhány gyomot, visszatapossuk a vakond járatait,  megnézzük mennyit termel a napelem, visszaigazítjuk az uborka hajtásait a hálóra, futóbabot a karóra, megbeszéljük a szomszéddal a kert hogyanját és miértjét, majd visszamegyünk a konyhába.

Ha a konyhába érve egyik kezünkben egy szál kapor, másikban egy üres kisvödör van (krumplihéj nélkül) hónunk alatt az ujság, a teszt tökéletes, 10 pont.

-Amennyiben a három tárgyból valamelyik hiányzik, 3 pont levonás tárgyanként.
- ha a kisvödör megvan, de benne maradt a cucc  és úgy hozzuk vissza, szintén -3 pont.
- ha mindez idő alatt lefőtt a zöldbab leve amibe a kapor kell, és odaégett, -5 pont.
-.ha  fél óra mulva még a kertben gondolkozunk, hogy minek is jöttünk, -5 pont.
- ha nem csak azon gondolkozunk, hogy minek jöttünk, hanem azon is, hogy hol vagyunk, -9 pont.
- ha nem csak azon gondolkozunk, hogy minek jöttünk, és hol vagyunk, hanem azon is, hogy  kik   vagyunk, -10 pont, de ez már kit érdekel?

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Márta néni!

Ez nagyon jó!

Katalin írta...

de jót nevettem:))),
és magamra ismertem (pontlevonásaim)