2014. március 17., hétfő

A hintaágy új ruhája.

Mivel a hintaágyunk kissé megöregeett,  nagyon időszerű volt, hogy felújítsam. Kidobtam a régi betétet, vettem 2 db 180x60 centis 5 cm vastag szivacsot, és behúztam. A fedlapot hozzá még a télen varrogattam, nagyon jól lehetett rajta gyakorolni a szabad gépi tűzést. Anyaga főleg farmer, természetesen használt, és Katinak egy kidobott nyári vászonruhája. Felfüggesztése szalagokkal, középen pedig tépőzáras fülekkel egyesül a két darab. Jó móka volt, csak a végén, mikor bele kellett varázsolni a szivacsot, az nem ment. Végül ruhavédő zsákot húztam a szivacsra, és úgy már eléggé csúszott ahhoz, hogy belevarázsoljam a huzatba.

Na a tűzés nem látszik, de rákattanva megnő a kép.

5 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Elüldögelnénk rajta néhány napot, tüzetes tanulmányozás céljából...
A farmert amúgyis imádjuk, és ilyen változatos tűzésmintákon lenne is mit nézegetni. :o)

Márta néni azéris írta...

A leghűségesebb olvasóim vagytok, nagy örömmel venném, ha megtisztelnétek személyesen. Tiszaújvárosban vagyok És Ti? Egy hétvégét mondjuk májusban? A királyi franciaágy a vendégszobában rendelkezésre áll.

ancsapancsa írta...

Nagyon szép!

a Matula ikrek írta...

Óóóóó, szóhoz sem jutunk! :o)

Trudi írta...

Ötletes, mint mindig! Éppen tegnap nézegettem a kertben, hogy kellene nekünk is egy hintaágy...