2015. október 6., kedd

...és még mi is volt a nyáron.

Volt ugye az Összművészeti Alkotótábor Zamárdiban. Volt varrás életre halálra, voltak nagy pancsolások, kirándulások, fullasztó hőség, de ez nem csak ott, és akkor, egész nyár iszonyatos meleg volt.


 
Aztán volt Pécs. Az Országos Foltvarró Találkozó, amiről többszáz képet tehetnék ide, de ami a legjobban megfogott a japánok egyik munkája, na és a Kaptár a Tudásközpontban. Utolsó az egyik pályázati munkám, a másikról nincs képem.

 
 
Na és varrtam. sokat, de keveset fotóztam, így van amiről csak félkész korában van képem, de most olyan szürkeség van, nem lehet jó képet csinálni, így ezeket teszem ide emlékeztetőnek magamnk.
ez bizisten ágytakaró, csak nagyon közeli

 

és kisérletezgettem.

és varrtam egy modernet csak úgy
és elkészült a tűkröződés. Nekem tetszik.
Érdekes, hogy így együtt milyen sok, pedig milyen sokszor éreztem úgy, hogy már megint fölöslegesen ment el a nap, nem csináltam semmit. Csak jó ez a blogírás.
 
 
 

2 megjegyzés:

BORI írta...

Hát persze, hogy jó a blogírás! :) Jó összegezni, újraélni az elmúlt időszakot. Jó nekünk, hogy megnézhetjük szép munkáidat! :) Köszönöm.

a Matula ikrek írta...

Csatlakozunk az előttünk szólóhoz, kb. ugyanazt akartuk írni. :)