2016. augusztus 13., szombat

Oldódás (akart lenni)






Az idei országos pályázat témája: elemek. Törtem a fejem, törtem, és kigondoltam, hogy az elemek oldódását kéne valahogy az én stílusomban megvarrni. Valahogy az egyik szín a másikba oldódik, valahogy ez. Lemértem a quiltnek megfelelő méretet molinóból, szétvagdostam, és felvarrogattam rá ívekben bibirkézve az anyagdarabokat. Hogy legyen azért benne valami érdekesség, nagyobb darabokat, mint az alap, hogy aztán ezeket meggyűrve tűzzem le, majd a darabokat elválasztandó egy vastag fekete szálat varrtam közé.
Érdekes volt csinálni, élveztem is, (és ez a lényeg) jól is néz ki, csak az oldódás, meg az elemek nincsenek sehol. Így aztán nem pályáztam vele, de a lépcsőház falán nagyon jól mutat.

3 megjegyzés:

Mariska írta...

Kár, hogy nem pályáztál vele, mert igencsak esélyesnek látom a győzelemre! Nekem átjön az "oldódás! A színek csodásak, gratulálok a munkádhoz!

Márta néni azéris írta...

Drága Mariska egy országos pályázaton csodálatos, ütős munkák vannak.

Polyák Ildikó írta...

Tényleg jónak tűnik, Márta drága. Oldódás nekem sincs, de lehetett volna valami firnyákos címet találni