2019. június 22., szombat

Mese a kis zöld ÖKO táskáról.


Volt egyszer hol nem volt, -írhatnám, de nem múlt idős a történet- a Jabil logisztikai központon túl a vasúti síneken innen az Ipari Parkban, szemben a Low and Bonar táblával van egy kis zöld ÖKO táska. Valamikor május elején figyeltem fel rá, akkortájt gombázók járták a mezőt, gondoltam az övéké. Aztán ahányszor arra bicikliztem, ott láttam a kis táskát, és elgondolkoztam, hogy milyen ellentmondás ez, hisz aki ÖKO táskával jár, az zölden gondolkozik, nem használ nylonzacskót, nem szemetel, és akkor pont a kis zöld táskából lesz szemét?! Egyszer aztán, mikor már nagyon bántotta a szemem a kis táska is, meg a sok szétdobált sörösdoboz is, elhatároztam, hogy rehabilitálom a kis zöld szatyrot, telerakom a dobozokkal, és úgy dobom a szemétbe.

Igen ám, de mikor füleit szétnyitottam, szemem elkerekedék, orrom elfacsarodék, gyomrom megemelkedék. A matéria ismerős volt, mindnyájan előállítunk ilyet, de kis zöld ÖKO táskában még nem találkoztam vele. Sovány disznó vágtában hagytam el a helyszínt, és azon gondolkoztam, hogy kerülhetett ide?! Mert nem itt látta meg a napvilágot, az tuti, hisz innen 40-50 méterre a bokros csalitos szinte hívogatja a szorult helyzetben levőt, nem ezt valahonnan ide hozták. Kamionok parkolnak az SCA előtt, csak arra tudok gondolni, hogy valamelyik sofőr volt ilyen szorult helyzetben, no de ide kell kidobni?

Azóta elég sok idő eltelt. Voltak nagy esők, áradt a Tisza, van szúnyoginvázió, de a kis zöld táska ott van, őrizve tartalmát.  Közben levágták alatta a füvet többször is, járt ott rendsodró, szénabálázó, néha arrébb kerül néhány méterrel, de a tulajdonosának csak nem hiányzik. Gondoltam, hogy ráakasztom valamelyik kamion aljára, vigyék tovább, de nincs gusztusom megfogni, ahogy senki másnak sincs.

Lehetne fogadásokat kötni, hogy vajjon hány év alatt porlik el a kis zöld ÖKO táska figyelembe véve az extrém UV sugárzást, és a nagy hőingadozásokat.

Itt a mese vége. Aki nem hiszi járjon utána. Egész pontosan menjen a Huszár Andor úton kanyarodjon a Polipack előtt, és a magányosan álldogáló kamion utánfutónál az út másik oldalán megtalálja. Virít.

1 megjegyzés:

dercy lyne írta...

Sziasztok. Imádni fogom, hogy bizonyságot teszek veled. Néhány hónappal ezelőtt az emberem egy másik hölgyért hagyott el engem. Nagyon szeretem őt, és én csak öngyilkosságra gondoltam. Többféleképpen próbáltam, de egyik sem működött. Úgy döntöttem, hogy online olvastam és olvastam a varázslatokról és a varázslatokról. Próbáltam, sok pénzt vesztettem, de ugyanaz az eredmény. Majdnem feladtam, amíg egy olyan varázslóval találkoztam, amely meggyőzött a sikerről, és elolvastam az emberek hozzászólásait az ő honlapján. Szkeptikus voltam, amikor kapcsolatba léptem vele, mert sok pénzt vesztettem el. Két hetes varázslás közben az emberem hazatért hozzám ... Most az emberem nagyon tanult és jobban szeret. Most 2 hónapos vagyok, és örülök, hogy visszatértem az életembe. Azt tanácsolnám, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógondlóval, aki második esélyt adott nekem a boldogságra és a szerelemre, próbáltam néhány varázslatot, és egyik sem működött. Ha valaki segít visszahozni a szeretetét, és elvezeti Önt az életmegoldások keresésében, az ő. Vegye fel közvetlenül a -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com e-mail címet ...... Whatsapp-ot is felhívhatja a +2349083639501 telefonszámra. Áldottnak lenni.