2012. május 10., csütörtök

Réti iszalag

Az lenne az igazi, ha lenne hangos-szagos blog, (édes istenem, még ezt se tudom sokszor működtetni) mert ha lenne, akkor a hangot ezer madár éneke adná, nem is tudom, mi volt ma a biciklis útvonalamon, akkora hanggal voltak a madárkák. Az illatot pedig az egyszerre nyíló bodza-akác-olajbokrok keveréke. 
De ha nincs, megelégszek a réti iszalag látványával. Ez a kedves növényke az ártéren nő a falu mellett, egész nagy területeken.  Akartam még a mocsári íriszt is fényképezni, de még csak 1-2 példány volt, ott nem fotóztam, ahol a sokat vártam ott nem volt semmi. 



2 megjegyzés:

lilapereszke írta...

De szeretnék már én is találkozni ezzel a szép kis vadvirággal. Szépek a fotók!

Juhizs írta...

A fotók gyönyörűek :-)

"ahol a sokat vártam ott nem volt semmi." - no, csak vigyázzni ezekkel a mondatokkal, nehogy ötleteket adjál a politikusoknak ;-)
Lehet, hogy a parlamenti "testvér" már figyeli a blogbejegyzéseket is...