2012. május 26., szombat

Selyemfestés

A fenti szalaggyapjúkat festve rendeltem, a hozzávaló selymet festettem. Tettem mindegyik mellé még fehér gyapjút, és selyemszálakat. A pirosat és a pinket savas bázisú easy colorral, a többit procionnal. Érdekes, mennyire másképp viselkedik a festék a selymen, a selyemszálon, és a gyapjún.  
Nagyon élveztem az egészet. Kb úgy éreztem magam közben, mint ha egy igazi nőt elvisznek egy wellnessbe, ahol teljes masszázst, fodrászt, manikűrt kap, és három stylist igazítja rá a  ruháját. Nekem ilyen ahogy a selyem él a kezem közt, rátekeredik a karomra, szinte él. 











7 megjegyzés:

F.Gina írta...

Hű de baromi jók lettek! Irigylem a leendő tanítványokat :)) Nem vennéd le a szóellenőrzést? Olyan sokszor hagynék megjegyzést, de általában olvashatatlan, amit be kell írni :((

Márta néni azéris írta...

Én ezt a szóellenőrzést nagyon levenném, de nem tudom, hogy kell. De mikor én írok ide, akkor nincs szóellenőrzés, ezért azt hittem, hogy nekem nincs is.

dixike12 írta...

Gyönyörűek, nagyon érted te ezt a festést!!!

Névtelen írta...

Márta, ezek csuda klasszak! Ilyen szépeket festeni!!!!
Most jön a második kísérletem a betűk beírásával :o(

Névtelen írta...

Sikerült!!!!!

Márta néni azéris írta...

Bár tudnám, hol kell azt a szóellenőrzést leállítani.

Névtelen írta...

Márta, nagyon ügyes vagy, eltűnt a szóellenőrzés!!!!!! Leht bátran írni bejegyzéseket :o)