2013. június 11., kedd

XIV. ORSZÁGOS FOLTVARRÓ TALÁLKOZÓ

Így, csupa nagy betűvel.Két napja vége, de nekem kellett ennyi, hogy leülepedjenek az élmények, és összeszedjem az írnivalókat.

Mikor Tatabányán két éve átvettük a vándorbotot, hogy mi csináljuk a következőt, azóta nekem csak ezen jár az eszem. Hogy mit hogy csináljunk, hogy valami nagy durranás legyen, valami igen szép, igen ünnepélyes. Az idő múlt, én viszont semmilyen feladatot nem kaptam, így most kb egy hónappal ezelőtt elkezdtem saját szakállamra fityegőket kivagdosni (hatszáz kék selyemfecni, ugyanannyi sárga, a város szinei, ) összetartozásunk jeleként.
Aztán gondoltam, kéne valami jó nagybetűs kiírás. transzparens, és előszedtem a kék, és sárga rongyaimat.
És elkezdtem csinálni jó nagy betűket,a transzparenshez kékből, és sárgából.

1 megjegyzés:

Trudi írta...

Akartam is kérdezni, hogy ezeket a betűket varrtad-e.