2012. február 19., vasárnap

Ez már történelem

Ma egy foltvarrós könyvemben keresgéltem egy blokkot,  és mit találtam benne? A nyugtát, hogy befizettem a foltvarró tanfolyam díját Szabados Terikének És mikor? 2002 febr. 6-án. Vagyis tíz éve. Mintha direkt erre passzolna a munka, amit most csinálok: múlt, jelen, jövő. Ezzel a címmel írták ki az idei Ezüstvölgy-i pályázatot. Egy munkára varrom, hogy mit varrtam régen, mit most, és mit fogok varrni a vízről a jövőben. Egyenlőre csak ennyi van. Remélem Terike odafentről most is fogod a kezem.



Utóirat. Ma magokért mentem a kertészboltba, és az eladónő nagyon kedvesen elbeszélgetett velem a blogomról. Leesett az állam, mert még az elveszett blogom bejegyzéseire is emlékezett. Ahhoz képest, hogy egy árva bejegyzés sincs néha, igazán nem gondoltam, hogy ilyen lelkes olvasóim vannak. Örömömben hirtelen teszek ide egy képet. 


3 megjegyzés:

Nádasdi Szabó Zoltán írta...

https://picasaweb.google.com/118131546525738180927/BosnyakTeriTemplom?noredirect=1

Kedves Márta néni, itt találtam egy fotót az ablakról. Sajnos, én még nem jártam ebben a templomban.
Üdv: Zoli

Névtelen írta...

Kedves Márta néni!
Rendszeresen én is szoktam olvasni a blogodat," kukkolóként" nem ismerjük egymást.A régit is olvastam és sajnáltam nagyon mikor elszállt. A papírra varrást is a honlapon leírtak alapján tanultam.Most még nem merném mutogatni ,de a család és én is örömöt lelek benne. Ezúton is köszönöm a segítséget, kívánok jó egészséget a további alkotásokhoz:
Mircizsu

Márta néni azéris írta...

Kedves Zoltán, nem tudom megnyitni, de nem sürgős, egy gyenge minőségűm van, de csak az ablak feléről.

Kedves Névtelen, azért ne maradj sokáig névtelen, és nyugodtan mutasd meg a világnak amit tudsz, mert mindenki kezdte valahol.